UITA - TE.........................! ! !


UITA - TE....  PE TINE!
UITA - TE...  PE BLOG!

PRIETENII BLOGULUI

sâmbătă, 25 aprilie 2009

TEORIE SI KARMANGERIE

Cu tot respectul.... eu numai ce am inceput sa citesc noua teorie americana- uauuu...!!!..... americana!!! s-o inghitim repede pe nemestecate! - pe care v-o prezint asa cum mi-a intrat pe e-mail,( exceptie facand cele 70-80 de virgule pe care mi-am permis sa le extrag din text ) si am si depus armele la socotelile acelea aritmetice savante. Nu tu o ecuatie de gradul I, nu tu un logaritm , nu tu o integrala, macar si una simpla.... Aritmetica, frate, aritmetica...!!! Cam cat ar putea incapea in capul unui american ocupat cu baseballul la colegiu, in caz ca l-a terminat si pe acela si mai apoi cu berea. Nu a fost nevoie sa citesc nerozia pana la capat. Pai dupa care calendar se fac astfel de socoteli? Si cum ar fi aratat ele acum 2000 sau 3000 de ani? N-ar fi aratat in nici un fel, va asigur eu. Calendarele dupa cum se stie sunt o CONVENTIE , un sistem de referinta iar calendarul gregorian impus de cultura occidentala, bazat pe nevoia legitimarii datei Pastelui catolic a fost insusit de aproape toata lumea, de putina vreme in istoria umanitatii. Ora, minutele si secundele nu le aduna? Ar trebui ca socotelile stabilirii numarului de vieti sa arate ca notele de plata pe care ni le faceau ospatarii cand eram studenti, in care la valorea consumatiei adunau si data si le iesea un total...mama, mama!!
Lucratura e simpla: luam conceptul indian de karma gata dumicat, azvarlim cat colo calendarul vedic provenit din aceeasi cultura, inghesuim conceptul perimat in calendarul gregorian, ca in patul lui Procust, il hacuim ca la carmangerie, ii dam un pospai de terminologie New Age si am scos o teorie nou-nouta, mult superioara celei vechi.
Uite , vedeti, de-aia mi-e frica, de impostura si de aceea sunt selectiv si intorc lucrurile pe toate fetele... !
Este exact EXEMPLUL de Folclor Spiritualist Nou.
Bla-bla-bla si bla-bla-bla - astro-logoreo-gargaro-logie - "se sugereaza" ,"se crede" tragem iute niste concluzii si vindem o carte sau tinem un curs si luam banii de la fraieri. Daca gresesc ceea ce poate fi posibil, va rog sa ma indreptati prin comentariile voastre
Textul va rog!

9 VIETI

Ati auzit spunandu-se ca :"pisica are noua vieti". Concept foarte vechi, transmis din generatie in generatie. Acest lucru sugereaza ca si noi oamenii avem noua vieti. Reverendul Cindy Myers, a fost preocupata de astrologie si a efectuat cercetari aprofundate, timp de 21 de ani pe un numar de peste 10.000 de oameni si a ajuns la descoperiri fenomenale. Este legat de teoria vietilor anterioare... Se crede ca, daca nu va invatati lectiile cu nr.1, veti repeta ciclul cu nr.1 pana cand reusiti. Nu puteti trece la viata urmatoare inainte de a promova in viata anterioara.
DECI, ESTE VORBA DE EVOLUTIA SUFLETULUI, in fiecare viata.
DECI, PRIN AFLAREA NR. VIETII D-VOASTA, AFLATI IN CE STADIU DE EVOLUTIE SPIRITUALA SUNTETI, CARE ESTE VARSTA SUFLETULUI SI CARE SUNT LECTIILE PE CARE TREBUIE SA LE INVATATI IN ACEASTA VIATA...CU ACCENT PE RELATII....NUMARUL VIETII DUMNEAVOASTA
Sa invatam mai intai formula.
1. Adaugati ziua nasterii la luna nasterii dumneavoastra.
2. Apoi adaugati ultimele doua cifre ale anului nasterii.
Exemplu : 1 aprilie 1970 = 1 + 4 + 70 = 75
3. Reduceti nr. respectiv la o singura cifra.
75 = 7 + 5 = 12 = 1 + 2 = 3
4. Cifra 3 reprezinta a treia viata.
CELE NOUA VIETI:
Prima viata
(1) Bebelusii, sufletele tinere, sunt cei cu cifra nr.1. Aceasta este prima lor experienta pe plan fizic. Fac multe greseli obisnuite, fundamentale. Pentru aceste suflete totul este nou. Acesti oameni tin la ceea ce stiu. Par a fi copilarosi, imaturi si uneori egoisti. Unii nu cred ca exista Dumnezeu si, mai mult decat atat, nu cred in viata de apoi. Cei aflati la prima viata nu au trasaturi de personalitate specifice gata dezvoltate si invata din mers. Cu cat sufletul este mai tanar, cu atat fac mai multe greseli. Persoanele aflate la prima viata fac multe greseli. Trebuie sa depuna eforturi serioase in toate - casnicie, rolul de parinte, luarea deciziilor corecte. Cea mai mare dificultate pentru ei este aceea de a invata sa nu traiasca in propria lor lume mica. Trebuie sa invete sa ia initiativa. Trebuie de asemenea, sa se straduieasca mai mult sa inteleaga mecanismele de functionare a relatiilor si sa fie mai deschisi spre intelepciunea spirituala. Au nevoie sa afle de unde vin si sa dobandeasca credinta in Dumnezeu.
A doua viata
(2) Aceste persoane traiesc pentru a-si imbunatati relatiile, dar nu doar cele de natura romantica. Vor incerca orice cel putin odata si invata ca au nevoie de alti oameni pentru a supravietui. Trebuie sa invete cum functioneaza relatiile, precum si semnificatia lor si importanta faptului de a avea familie, prieteni, parinti si parteneri. Oamenii din viata a doua au o puternica credinta in Dumnezeu, pentru ca asta a trebuit sa invete in viata anterioara. Provocarile lor majore sunt sa fie toleranti, sa-i aprecieze pe ceilalti si sa iubeasca.
A treia viata
(3) Acesti oameni sunt precauti, le place traditia, aranjarea in forma si structura. De obicei se bucura de bunastare financiara. Sunt oamenii cei mai alesi, care cresc in sanul unei comunitati si nu o parasesc niciodata. Acestia evita aventurile riscante si nu vor sa incerce nimic New Age. Cred in Dumnezeu dar nu au o credinta covarsitoare. Tind sa fie soti buni, sunt puternic orientati spre familie si sunt parteneri si prieteni loiali... Provocarea cu care se confrunta consta in a avea mai multa incredere in ei insisi si a trece dincolo de ceea ce este considerat sigur si garantat.
A patra viata
(4) Oamenii aflati la a patra viata sunt rareori conventionali fata de familie si parteneri. Sunt o imbinare intre cei aflati la a treia viata si cei aflati la a cincea. S-au nascut cu anumite teluri, pe care doresc sa le atinga. Au tendinta de a fi precauti, precum cei aflati la a treia viata, dar cel putin pun la indoiala si cerceteaza misterele vietii. In ceea ce priveste dragostea, le place sa-si gaseasca un partener, sa se aseze la casa lor si sa traiasca fericiti pana la adanci batraneti . Cei mai multi din cei aflati la a patra viata au parteneri predestinati. Sunt suflete care accepta sa se intoarca pentru a se casatori cu o anumita persoana dintr-o viata anterioara. Relatiile sunt de obicei de durata. Mai mult decat oricare altii, cei aflati la a patra viata au sanse mari de a apela la terapie pentru a-si rezolva problemele. Vor pierde cateva dintre oportunitatile pe care le ofera viata, pentru ca nu-si asuma destule riscuri. Totusi, uneori, cei aflati la a patra viata pot fi foarte imprevizibili.
A cincea viata
(5) Nascuti cu o lista de lucruri pe care vor sa le faca pe plan fizic, cei aflati la a cincea viata sunt entuziasmati, de faptul ca traiesc. Sunt mai visatori, cu planuri mari. S-au nascut cu o lista uriasa de lucruri pe care vor sa le traisca si sa le implineasca in aceasta viata, inainte de a muri. Au noroc, dar nu sunt coplesiti de bogatii. Unii dintre ei pot fi foarte creativi si pot castiga bani, gratie propriilor inventii. Cred cu tarie in viata de apoi. Cei care isi traiesc a cincea viata, nu sunt constanti in relatiile lor. Multi dintre ei traiesc mai multe povesti amoroase, decat media. Le place varietatea in dragoste. Multi nu se casatoresc niciodata, sau nu au nici o relatie personala timp de multi ani. Le place viata pe care o duc, dar nu simt nevoia de a avea un partener. Sunt aici ca sa se distreze, sa se joace si sa traiasca o viata palpitanta. Pentru ei, provocarea este aceea de a nu-i rani pe ceilalti prin egoismul lor. Trebuie sa-si rezolve, problemele legate de ego. Nu intentioneaza sa raneasca pe nimeni, dar uneori o fac.
A sasea viata
(6) Cei aflati la a sasea viata traiesc pentru a mosteni lumea, dar trebuie mai intai sa inteleaga planul fizic - nu doar pamantul, ci si corpul. Trebuie sa invete cum ne slujeste corpul, cum sa avem grija de el si sa il folosim la maximum. Unii se nasc cu probleme de sanatate. Dupa ce invata ca mediul este foarte important pentru sanatatea lor isi pot depasi orice boala. Daca inteleg universul si modul de functionare a acestuia pot implini multe lucruri marete si, eventual, pot deveni foarte instariti. Aceasta este o viata foarte materialista. Trebuie sa traiti o data aceasta viata ca sa va dati seama ca nu merita traita. O puteti repeta de mai multe ori, dar cand o parasiti, invatati sa lasati in urma bunastarea materiala. Cei care isi traiesc a sasea viata, sunt puternic orientati spre familie dar trebuie sa aleaga intre lumea materiala si familiile lor. Primesc multe rasplati karmice in relatiile pe care le au. Daca si-au creeat o karma pozitiva au parteneri iubitori. Daca si-au creeat o karma negativa, atunci relatiile sunt dificile. Dificultatea cu care se confrunta este aceea de a-si lasa la o parte nevoile materialiste astfel incat, sa poata stabili un echilibru intre munca si relatiile personale.
A saptea viata
(7) Aceasta este o viata plina de provocari. Este o viata karmica. Unii dintre cei care isi traiesc a saptea viata, se nasc pentru a fi complet dependenti de societate. Este o soarta nemiloasa... Prin cercetarile desfasurate, reverendul Cindy Myers a descoperit ca multe persoane aflate in aziluri si institutii similare isi traiau a saptea viata. Cei aflati la a saptea viata sunt dependenti de ceilalti. Daca nu, atunci de obicei altii depind foarte mult de ei. Daca si-au creeat o karma negativa in cele sase vieti anterioare, platesc pentru aceasta karma in a saptea viata. In comparatie cu cei care isi traiesc celelalte vieti, cei aflati la a saptea viata au cea mai accentuata tendinta de a se gandi la sinucidere. Provocarea este aceea de a-si "duce crucea pana la capat", in aceasta viata, pana la ultima clipa si sa plateasca cu bunavointa toate datoriile karmice.
A opta viata
(8) A opta viata este viata banilor suficienti. Ideea este aceea de a va crea un stil de viata mai bun si confortabil, o realitate mai placuta. Cei aflati la a opta viata pot schimba lumea in mod grandios pentru a modifica realitatea. Aici se afla guru si liderii spirituali. Binecuvantati financiar, multi dintre cei aflati la a opta viata sunt detasati in privinta relatiilor personale. Vor sa ajute lumea intreaga, sa promoveze dragostea si pacea si sa faca schimbari majore pe plan terestru. Merg inainte pentru a raspandi cuvantul lui Dumnezeu si de obicei au in spate banii necesari pentru a-si permite un astfel de stil de viata. Provocarea lor este aceea de a-si folosi aceasta fire spirituala pentru binele suprem si de a sta departe de manipulare.
A noua viata
(9) Cei aflati la a noua viata sunt fericiti, dar vietile lor tind sa fie considerate foarte triste de catre ceilalti. Sunt indrumati indeaproape de Dumnezeu. Daca va aflati la a noua viata, nu sunteti malitiosi, nu doriti raul nimanui si nu puteti face nici o greseala sau nici un rau foarte mare. Daca fac ceva necinstit, sunt prinsi de fiecare data. Dumnezeu ii obliga pe acesti oameni sa se comporte asa cum trebuie. Daca mint, sunt prinsi. Daca fura, merg la inchisoare. Deoarece aceasta este ultima viata, trebuie sa fie pregatiti sa plece de pe pamant, fara pacate prea mari. Nu detin niciodata prea multe, nu par a aduna prea multe si nu au noroc, din punct de vedere financiar. Dumnezeu face toate acestea pentru a fi mai usor sa paraseasca planul fizic. Au mai putine lucruri de care trebuie sa se desparta. De asemenea, sufera de boli fizice. Nu se simt de obicei confortabil in trupurile lor si par a purta poveri suplimentare. Acest fapt ii ajuta de asemenea sa se desparta de aceasta viata, fara a privi inapoi. Cei aflati la a noua viata par a avea relatii proaste, pentru ca atrag sufletele mai tinere, pe care trebuie sa le invete. Provocarea lor este aceea de a-si pastra natura spirituala si de a nu-si pierde credinta, indiferent cat de multe dificultati par a infrunta.

nota:
Textul circula pe net prin e-mailuri forwardate si nu se cunoaste daca este o traducere partiala, un rezumat sau o interpretare personala a vreunei lucrari publicate. De asemenea nu se cunoaste numele traducatorului sau macar a autorului acestui text pentru a se face referire la el. Cu tot regretul nu am gasit referinte pe internet despre reverendul Cyndi Myers. Am gasit un doctor chiropractician care se scrie Cindy Myers. Dar in fond ce mi-e Baba Rada, ce mi-e Rada Baba! Postarea a fost facuta cu buna credinta.

16 comentarii:

  1. facui` un calcul pentru Karmapa..ar fi doar la a doua viata :))

    RăspundețiȘtergere
  2. ce-mi place mie asta cu "maericanii is prosti si noi fruntea bucatelor"...

    RăspundețiȘtergere
  3. acum vazui ca-s vecin cu mircea badea. ce cinste, ce onor, ce...

    RăspundețiȘtergere
  4. geaba uhitto....!!! americanca e reverend si presupun ca nu in Romania.... iar teoria a fost expusa mai intai lor si acum uite ca incearca sa-si faca loc si in mintile noastre. N-a facut nimeni nici o comparatie. Fiecare cu prostii lui. Clar.
    cat despre vecini... Mircea Badea are onoarea... o sa-l scot. Postarile nu au haz si vad un sir nesfarsit de comentarii ale unor aplaudaci. E ca o moda, ca un ritual, ca o cutuma... Oreste insa imi place. Sau p-asta nu l-ai vazut.

    RăspundețiȘtergere
  5. oreste si subiectele lui ma lasa rece. stiu de ce iti place :D

    eu m-am referit strict la generalizarea cu americanii.

    RăspundețiȘtergere
  6. Mi-as intitula comentariul
    POVESTE DE ADORMIT MITZURA...
    sau constiinta..
    sau Poveste de inlaturat gandirea locala pentru a trimfa gandirea americana..
    Nici nu stiu daca sa rad sau sa plang... Rece nu ma poate lasa asa ceva.. Si eu, si unii prieteni ai mei ne-am ciorovait cu dna Monica Visan de la Ed. For You ca raspandeste in lume toate neroziile si toate strategiile de monopolizare a mintii oamenilor. Unele sunt k lumea, altele vadesc lipsa de cercetare.. Am intrat si noi in Pamantul-America americanilor..
    Poate ca nu am haz... am necaz... si uneori nici nu mi vine sa fac haz-de-necaz.. creatia asta uneori nu mi se lipeste de degete, de suflet... Bine ca doar uneori..
    Doar pot spune ca suntem la inceput, si nu neaparat ca suntem coborati din copaci acum 7 8 9.000 ani.. Dar asta e alta poveste, si nu de adormit Mitzura. Dar a lor chiar este o astfel de poveste si pt. ei e foarte importanta. D'aia nu prea pot rade acum...
    Chestiile astea prind pentru ca este o adevarata politica de incastrare a unor strategii de acaparare a intelectului uman, pe intuitii omenesti foarte clare. Unii isi alunga intuitiile lasand rationalul sa-si desfasoare meandrele - si nu e chiar foarte rau. Au nevoie. Isi consolideaza ceva. Altii accepta orice. Poate si asta este ceva - pe urma vor avea din ce alege, lasandu si propriul suflet sa vorbeasca.
    Mi-am pierdut multi din cititorii americani scriind asa pe blogul meu... Vorba intrebarii tale: "O fi bine?!.. O fi rau?!" Macar mi-am descarcat sufletul...

    Eu nu pot sa scriu ceva in sprijinul sau impotriva, pana cand nu am posibilitatea sa desfasor tot ceea ce este in mine acum... Si pe hartie, e drept, mai am putin pana ce o sa pot pune pe web. O sa mi placa enorm cum va lua lumea drept o poveste SF.. Probabil ca va voi lua la intrecere cu P. Corut!!!!! dupa care, dupa un timp, se vor intreba multi daca poate nu o fi adevarat?? Prea este ceva ce vibraza cu intuitii, cu vise, cu aspiratii... Cu setea de frumos si cu pofta de a vrea multe, si mari si marunte... (putem crede ca ni se trage de la maimute?! atunci mai bine am explora universul maimutoid decat Luna, Marte... Pana la urma ce-or fi facand in acceleratoarele alea de particule?!)
    Nu stiu daca sa ma rusinez sa nu de tot ceea ce am scris acum.. Ma mai gandesc..

    RăspundețiȘtergere
  7. Nici mie nu-mi plac sabloanele dar uite, cateodata dau bine la construirea si sustinerea temei. Si de cele mai multe ori rezoneaza cu asteptarile. Cotidian, gandim oricum in sabloane si ne este lesne sa asimilam si mai greu sa respingem sabloanele. Sigur ca atitudinea mea este imagologica dar functioneaza oricum la toate popoarele. Nu vreau sa stiu cum ne vad americanii, cel putin cei care stiu ca existam.

    RăspundețiȘtergere
  8. Cristiana,
    poate ti-am zis, poate nu,
    In orice caz prima postare pe acest blog era o revolta la adresa ereziilor spiritualiste in care atacam editura for you, ca pe o afacere si nu ca pe o binefacere. Ulterior am renuntat la aceasta postare si am scos-o. Nu-mi amintesc daca am solicitat sa nu-mi mai trimita news-lettere dar rezultatul a fost ca trimiterea s-a oprit dintr-odata.

    RăspundețiȘtergere
  9. Orice piata cu cererea si oferta ei.
    "Spiritualitatea" este o bresa care inghite mult si multe.
    Oameni hamesiti de o viata sociala trepidanta, in care valorile s-au transformat in non valori, oameni dezamagiti de ei insisi, de cei din jur, de tot si toate cauta sa se refugieze in ceva. Acel ceva poate reprezenta un guru, carti scoase pe banda rulanta, seminarii, work shopuri, traininguri in nlp etc.
    O lume in care economia de piata a acaparat pana si spiritualitatea, de' ce sa-i faci?! Mileniul III...

    RăspundețiȘtergere
  10. Parerea mea este ca cei care am ramas inca nepatrunsi de astfel de situatii putem sa oferim exemplul care am dori sa schimbe lumea... Dincolo de revolta si mirare (care sunt reale, omenesti) putem sa facem ceva... gasim noi ce !!! ca sa contribuim la ceva ce am dori sa fie schimbat. Si la mine se cam schimba unele lucruri in jur, daca am rabdare si atentie sa vad diferente. Celelalte se vor schimba probabil, in timp, si ele.. nu neaparat datorita mie.. dar pot contribui si eu un pic la ceva... poate nu stiu ce.. dar poate ca, daca vad macar o mica schimbare sau macar o mica intarire a celor care sufera... zic ca nu am trait degeaba.. nu?! As zice ca da, acesta este mileniul III.. daca tot este etichetat de unii ca fiind cale spre spiritualitate, sa pun un fir de praf la radacina, poate cu firele voastre se va inalta ceva..

    RăspundețiȘtergere
  11. Pai poate criza asta care mai da cate o palma dupa ceafa fiecaruia sa-i mai indemne pe unii sa-si caute fericirea dincolo de extrasul de cont. O sa se umple bisericile de disperati, or sa prolifereze sectele si profiturile nespirituale facute pe seama celor "spirituale".
    Dar oricum se vor aduna mai multe firicele de praf si o sa se faca o movilita. teama mi-e sa nu se nasca confuzi cum ca totul este iluzie, praf si desertaciune.:-)

    RăspundețiȘtergere
  12. Pai nu chiar totul, dar mare parte este iluzie... apoi oricum praf suntem... chiar daca spunem poetic "praf de stele"... si desertaciune pana cand va triumfa candoarea, ingenuitatea, puritatea, curatenia... Intr-adevar nu sunt multi pe calea care duce spre acestea din urma, caci le este datul sa le parcurga pas cu pas, si e greu, dar le este ca sa poata intelege disperatii cand le plang pe umar... Tocmai de aceea disperatii nu mai merg la pas, nici nu stiu cine i-a dus pe sus si i-a depus usurel pe Pamantul Fagaduintei... Chiar daca pe urma ei, odihnitii lumii, se uita in jos si spun ca ceia de colo is "pacatosii" lumii... Cine mai sta sa le dea raspuns, cand bucuria de a fi reusit acopera toate rautatile lumii??!!
    (Hm! Cam multe pcte-pcte :) )

    RăspundețiȘtergere
  13. Disperarea cu speranta, urletele si horcaielile cu suavul, candoarea cu cinismul, linistea cu exploziile sunt sarea si piperul vietii. E dificil de trait numai cu miere... Duce la cufureala. :-)
    Sigur, ai dreptate ca bucuria de a reusi dar oricum te obliga sa te lupti putin.
    Putin mai mult.

    RăspundețiȘtergere
  14. Eu am luptat de la 11 ani, cand am descoperit ca nu se poate trai decat prin lupta. Mi-am trait atunci marea scuturare. Cand nu am mai avut forte (este drept ca ar fi mult de spus si nu vreau sa blamez pe nimeni, cu atat mai putin pe ce din jurul meu) m-am separat cu totul de familie si am trait 20 ani luptand doar cu serviciul si cu societatea, asa cum am putut, strangand din dinti, din fund, din ce-am putut, mergand cu darzenie mai departe. Mladiererea nu are nimic de a face cu darzenia, cu hotararea. Dogmatismul este peste tot, Danut, suntem obisnuiti sa l legam numai de religie si prea putin de stiinta, si mai putin de social... Dar stim cu totii ca exista. Libertatea?? O flamura a politicienilor pe care o flutura mincinos in afacerile lor planetare. Le este frica de acea libertate interioara care se vehiculeaza mult in ultimul timp... dar nu iese fum daca nu este foc.

    Chiar dau impresia numai de miere?? Gretzos, intr-adevar!! Mai peste tot sunt sarea in bucate, iar piperul chiar face bine la digestie!! Si nu numai!! Multi sunt nemultumiti ca rad alaturi de sarcasmul tau sau veselia contagioasa a scrierilor tale!!! doar un exemplu legat de tine. Daca tip si daca injur, zice lumea ca nu sunt spirituala... Este o trompeta in mijlocul lirelor , dar numai asa pui puncte multe pe betze multe si le transformi in "i"uri... Si abia atunci incepe cate cineva sa se trezeasca la realiate... nu??!!
    Mda... as mai zice multe.. :)
    Scrie, draga, scrie, ca scrii bine!!!

    RăspundețiȘtergere
  15. Scriu. Comunicarea prin scis nu este perfecta( ce ironie la francezi cu timpul lor mai mult ca perfect). ,,Te obliga" era impersonal si nu atac la persoana. :-)
    Iertare daca nu m-am facut inteles.

    RăspundețiȘtergere

parerea mea