UITA - TE.........................! ! !


UITA - TE....  PE TINE!
UITA - TE...  PE BLOG!

PRIETENII BLOGULUI

luni, 1 februarie 2010

BAGAT IN SEAMA

Dragii mei,
Veniti degraba de luati d-aci acest premiu. :)) Se pare ca e unu' mai ochios! L-am primit de Alki si-l daruiesc cu drag si cu placere mai departe, urmatorilor premianti:
1. - Serban Tomsa - pentru ca el este Scriitorul, 
2. - Cristiana - pentru ca vede, aude, stie si ne spune, 
3. - Blue Iris - pentru ca "garda moare dar nu se preda", 
4. - Alessia - pentru ca iubirea daca nu ar fi, nu s-ar mai povesti, 
5. - AndreiRadu - pentru ca el este oglinda in care uneori ne temem sa ne uitam,
Regulamentul este cam acelasi:
1. Fiecare Scriitor Superior (S.S.) trebuie sa dea mai departe premiul la cinci prieteni bloggeri speciali;
2. Fiecare S.S. trebuie sa isi creeze o legatura pe net la blog-ul (si autorul-blogger prieten) de la care el a primit premiul;
3. Fiecare S.S. trebuie sa isi prezinte premiul pe blog si sa adauge un link la acest post, care ne explica ce este cu premiul;
4. Fiecare S.S. trebuie sa posteze aceste reguli pe blog-ul lui.

11 comentarii:

  1. Multumesc, Dane, dar e pacat sa risipesti orzul pe gasca de mine. Ofera-l cuiva care chiar il merita.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu chiar ma simt bine ca gasca... premiata!:))) Ba m-as putea obisnui pana si cu eticheta de..."Scriitor Superior" :))))

    Chiar simt cum ma tot umflu-n penele de gasca de atata superioritate scriitoriceasca :)))

    Fug repede cu premiul, inainte sa-ti dai seama, Dane, ca ai facut o greseala..:)))

    Imbratisare mare!:)
    Adica...Multumesc!...Adica...La revedere!...A,da! Si...o imbratisare mare! :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga Blue,
    Ai acum placerea sa-l oferi chiar tu, cui crezi ca merita! :)
    Eu asa am crezut si cred si acum, ca esti talentata si ca il meriti.

    RăspundețiȘtergere
  4. Draga Alessia,
    Esti intr-adevar o fata de gasca! :)
    (a se citi gashca). :))
    Sa fii iubita! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Dan,
    iti mulţumesc pentru premiu, sunt onorat că sunt prieten cu tine. Nu ştiu dacă-l merit, dar tu ai rămas acelaşi altruist fermecător.
    Te îmbrăţişez.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce să zic... Sunt măgulit că îmi pui majusculă. Dar tu ştii bine că toţi ceilalţi premiaţi îmi sunt superiori... Şi ei ştiu. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Draga Serban,
    Fiecare dintre noi are cate un har si se pricepe mai bine la cate ceva, insa dintre toti, fara nici o indoiala, tu esti Scriitorul.
    Noi, haitasii si vanatorii de cuvinte, pe care ne caznim sa le transformam in idei, doar trudim la taste. :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Bun gasit, frumosilor, chiparosilor!

    Bunule, ma pleznisi drept in moalele capului. Eu SS? Mai degraba ssssssssssh.
    :)
    Cum sa ma ridic la inaltimea premiului?
    Folosind tzuguiul? Inaltzandu-ma pe varfuri precum boc-boc? Sau tastand tzuguiat, in stilul meu preferat?
    :)
    Iti multumesc ca m-ai asezat alaturi de oameni atat de frumosi si dragi mie.

    RăspundețiȘtergere
  9. Draga Tzugulea,
    Esti eminent si poti cu mult mai mult decat lasi sa transpara din postari. Excelentza se vede din comentarii. :)) Si au observat-o cred ca majoritatea, desi uite, nu i-am intrebat niciodata. Odata si-odata o sa treaca si pe la tine AndreiRadu, si-atunci sa te tii... :)

    Ai o minte extraordinar de patrunzatoare, foarte bine si frumos mobilata si vocatie reala de critic. Si ai un avantaj enorm fata de oricare alt critic: ai capul tzuguiat.:)

    RăspundețiȘtergere
  10. Imi cer scuze, am intarziat cu raspunsul, dar Dan stia de aseara in ce situatie ma aflu si m-a inteles. Imi era mai degraba sa-l pot ajuta cu ceva, decat sa ma gandesc la premii. Cel mai mare premiu este ca existi, Dan, restul devine bun in jurul tau - de la vorba lui Radu venire.
    Imi e greu azi-maine sa il ofer mai departe, iar pe urma se invecheste, asa ca il voi oferi tuturor celor care sunt pe lista mea de preferinte.
    Felicitari tuturor celor care au primit premiul!! La mai bun, mai frumos, mai special!!

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumesc Cristiana ca l-ai acceptat. Eu m-am bucurat sa vad ca premiul a ajuns si la alte persoane pe care as fi dorit sa le premiez dar asa a fost sa fie. Eu nu l-am acceptat prima data cand mi l-a oferit Feri, l-am cedat Gianinei pentru ca mi s-a parut fair asa. Dar daca a aparaut si a doua oara l-am luat, ce sa fac? :)))

    RăspundețiȘtergere

parerea mea