UITA - TE.........................! ! !


UITA - TE....  PE TINE!
UITA - TE...  PE BLOG!

PRIETENII BLOGULUI

duminică, 4 decembrie 2011

EU SUNT CEL CE SUNT

EU SUNT CEL CE SUNT
poezie de Dan Ioaniţescu

Motto:
Totul vine de se leagă doar în Duh şi-n nevăzut
Porţi sunt multe, poţi tu oare ca să baţi de la-nceput
Chiar in Poarta care duce în Impărăţia Mea ?
Certitudinea e una: vei muri şi vei vedea !


Eu nu-s om, da's invizibil, nu am mâini şi n-am picioare,
N-am urechi şi nici laringe şi nici trup ca fiecare,
N-am cazane-n focul Gheenei şi nici ghenă de gunoi,
Nu cred in apocalipse, nici în basme cu moroi.

Nu mănânc, căci nu am gură, nu respir, căci n-am nici nas
Si n-am ochi să stau la pândă, zi de zi şi ceas de ceas.
N-am o list-a Mea anume, cu porunci date la fraieri
Si proptite
în religii, numai bune să te-ncaieri.

Am
în schimb Nemărginirea, am şi Veşnicul în Mine,
Infinitul Mi-e structura, Cosmosul din Mine vine.
Eu Sunt propria-Mi Crea
ţie, tot ce mişcă-n Univers,
Sunt scânteia, Sunt bujia G
ândului din Multivers.

Eu Mi-Alchimizez Crea
ţia, Eu distrug, Eu recreez,
Cuanta Mea creează Via
ţa, Moartea, Eu-o-administrez,
Eu creez Iluzia-n oameni, tot Eu sunt şi Amăgirea,
Eu Speranţa, Eu Iubirea, Adevărul, Devenirea.

Haosul din Mine pleacă şi în Mine se intoarce,
Tot ce mişcă sau nu mişcă, explodează sau e-n pace,
Tot ce pare că se vede, tot ce nevăzut e încă,
Totul e cuprins în Mintea-Mi, Eu sunt apă, tot Eu stâncă,

Eu sunt muzica celestă, Eu
încânt şi eu descânt,
Eu sunt Focul, Eu Eterul, Aer sunt dar şi Păm
ânt.
Eu sunt Raiul, Eu sunt Iadul, Eu Nirvana şi Valhalla,
Eu C
âmpiile-Elizee, Eu Agartha şi Shambala,

Eu sunt Odin şi Zamolxe, Brahma, Buddha şi Iisus,
Eu sunt Marele Manitu, Quetzalcoatl şi Zeus,
Duhul Sf
ânt şi Energia Informată sunt Thot Eu,
Eu Sunt Cel Ce Sunt căci iată, Eu Sunt Bunul Dumnezeu.



Sursa foto necunoscuta (Facebook)

6 comentarii:

  1. wow,cu cine m-am încuscrit eu..vai de capul meu!...nu ştiam de cine mi-e frică..de care dumnezeu de fapt..când colo iată-l aici:)..
    binecuvântează Doamne,Allah,Buddha,Iisus,sau cine oi mai fi,pe oia neagră rătăcită prin marea de oameni drepţi şi credincioşi!:)..
    lăsând gluma deoparete..e sublimă poezia..felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. TU, TU, TU ...
    Duhul Sfant si al Iadului Foc !!!

    PERFECT !!!! Admiratie !

    RăspundețiȘtergere

parerea mea